GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
UL. SZPITALNA 1, 32-200 MIECHÓW
OGŁASZA NABÓR DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH
NA STANOWISKO PRACY
Pracownik socjalny
………………………………………………………………………………………………………
(nazwa stanowiska pracy)
Wymiar czasu pracy: cały etat
Umowa na czas określony (zastępstwo)/Następnie umowa na czas nieokreślony
- Wymagania niezbędne wobec kandydata:
- kandydat powinien spełniać co najmniej jeden z niżej wymienionych warunków:
- posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
- ukończył studia wyższe na kierunku praca socjalna,
- do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończył studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków:
- kandydat powinien spełniać co najmniej jeden z niżej wymienionych warunków:
- pedagogika,
- pedagogika specjalna,
- politologia,
- polityka społeczna,
- psychologia,
- socjologia,
- nauki o rodzinie.
2) niekarany za przestępstwa popełnione umyślnie,
3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku pracy.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o pomocy społecznej,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych,
- umiejętność indywidualnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,
- doświadczenie w pracy przy realizacji projektów unijnych (mile widziane),
- komunikatywność,
- mile widziane prawo jazdy kat. B.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej, w zakresie gromadzenia dokumentacji i ustalania przyczyn trudnej sytuacji osoby/rodziny i określanie rodzaju, wysokości i okresu na jaki świadczenia z pomocy społecznej mogą być przyznane w oparciu o ocenę:
- zasobów osoby/ rodziny jakie mogą być wykorzystane do poprawy trudnej sytuacji życiowej,
- uprawnień pozwalających na poprawę sytuacji życiowej,
- możliwości umożliwiających wykorzystanie własnych zasobów i uprawnień,
- zakresu współdziałania,
- wykorzystania przyznanych uprzednio świadczeń,
- wpływu przyznanych i planowanych świadczeń na zmianę funkcjonowania osoby/rodziny,
- współpracę z pracownikiem ds. pracy socjalnej.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie świadczeń niepieniężnych
z pomocy społecznej w szczególności w formie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. - Ustalania wymiaru, rodzaj i termin uruchomienia usługi z pracownikami Zespołu ds. Usług.
- Realizacja pracy socjalnej w sytuacjach wymagających niezwłocznego działania zgodnego
z celami pomocy społecznej i nie wymagającymi metodycznego postępowania w trakcie przeprowadzanego wywiadu. - Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej.
- Udzielanie pomocy osobom będącym w trudnej sytuacji życiowej w uzyskaniu poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
- Przeprowadzenie rodzinnych wywiadów środowiskowych u osób/rodzin ubiegających się o przyznanie świadczeń z pomocy społecznej oraz u małżonków, zstępnych i wstępnych, z którymi można ustalić – zgodnie z ustawą o pomocy społecznej – wysokość świadczonej pomocy na rzecz osoby ubiegającej się o przyznanie świadczenia z pomocy społecznej, na zlecenie innych komórek organizacyjnych tut. GOPS a także z pensjonariuszami domów pomocy społecznej, na zlecenie innych ośrodków pomocy społecznej.
- Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych w sprawach ustalania uprawnień do bezpłatnych świadczeń zdrowotnych, w sytuacji, gdy osoba korzysta ze świadczeń pomocy społecznej tut. GOPS.
- Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w celu umieszczenia za zgodą i bez zgody osoby w Domu Pomocy Społecznej lub odpowiedniej placówce leczniczej.
- Prowadzenie postępowań w sprawie odpłatności za pobyt dziecka w pieczy zastępczej w stosunku do osób korzystających ze świadczeń pieniężnych pomocy społecznej oraz na zlecenie innych powiatów.
- Prowadzenie postępowań w sprawie odpłatności za pobyt w Domu Pomocy Społecznej.
- Potwierdzanie sprawowania opieki faktycznej nad osobą uprawnioną do renty socjalnej na podstawie przepisów o rencie socjalnej.
- Przygotowywanie danych wykorzystywanych przy opracowywaniu planów budżetowych oraz sprawozdawczości.
- Wszczynanie procedury „Niebieskie Karty” w przypadku podejrzenia stosowania przemocy w rodzinie, która korzysta z pomocy pracownika ds. świadczeń, a następie niezwłoczne przekazanie informacji o podjętych działaniach do właściwej komórki organizacyjnej/pracownika socjalnego.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
w zakresie związanym z działaniami na rzecz dzieci w sytuacji bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia dziecka w związku z przemocą w rodzinie. - Realizacja zadań wynikających z art. 11 Ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, w sytuacji jeśli osoba/rodzina korzysta ze świadczeń przyznawanych decyzją.
- Sporządzanie informacji do sprawozdań w zakresie realizowanych zadań.
- Przygotowywanie do archiwizacji prowadzonej przez siebie dokumentacji.
- Weryfikacja prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów na zajmowanym stanowisku.
- Realizacja innych zadań powierzonych przez Kierownika w ramach zajmowanego stanowiska.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
Powyższe dokumenty powinny być podpisane przez kandydata.
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie przy ul. Szpitalnej 1, za pośrednictwem poczty na adres ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, drogą elektroniczną na skrzynkę: gops@gops.miechow.pl lub też na skrzynkę e-PUAP: /gops_miechow/,
- dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys zawodowy powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1) innych niż wymagane przepisami prawa przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko pracownik socjalny w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miechowie.
- Informacje dodatkowe:
Spośród złożonych aplikacji zostaną wytypowani kandydaci do rozmów indywidualnych, informacja o tym fakcie zostanie przekazana osobom zainteresowanym telefonicznie.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Miechowie
Robert Gądek
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej: „RODO” informuję, że:
- Administratorem Państwa danych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie (ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów, telefon kontaktowy: 41 382 11 60).
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
- W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
- 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530);
- 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor ds. obsługi systemu operacyjnego i weryfikacji świadczeń Pomocy Społecznej
1. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie
- Wykształcenie wyższe
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- Nieposzlakowana opinia
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych
- Udokumentowany co najmniej roczny staż pracy w jednostkach pomocy społecznej
- Znajomość ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j.
Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 ze zm.) - Bardzo dobra znajomość procedur administracyjnych, instrukcji kancelaryjnej, przepisów z zakresu ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych.
2. Dodatkowe wymagania:
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej roczny straż pracy na stanowisku związanym z weryfikacją świadczeń Pomocy Społecznej.
- Znajomość obsługi systemu operacyjnego HELIOS.
- Dobra organizacja pracy.
- Umiejętność pracy zespołowej.
- Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej.
- Umiejętność posługiwania się poczta elektroniczną, ePUAP, i urządzeniami biurowymi.
- Znajomość MS Office oraz obsługa specjalistycznych programów komputerowych, Emp@tia. Exel.
- Samodzielność, asertywność, odpowiedzialność, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań:
- Rejestrowanie wniosków o udzielenie świadczeń z pomocy społecznej w Systemie Informatycznym Helios.
- Współpraca z przełożonym i pracownikami socjalnymi ds. świadczeń w zakresie uzgadniania i weryfikowania dokumentacji podopiecznych przedłożonej do wprowadzenia do systemu dziedzinowego Helios, w tym również danych adresowych oraz kont bankowych Klientów.
- Współpraca z zespołem ds. finansowo-księgowych, przekazywanie list wypłat do realizacji zespołu, dokonywanie uzgodnień w zakresie dyspozycji środków finansowych przewidzianych do wypłaty.
- Wprowadzenie do bazy Systemu Informatycznego Helios wywiadów środowiskowych i ich aktualizacji oraz pracy socjalnej.
- Merytoryczne opracowanie projektów decyzji w Heliosie przyznających świadczenia po wstępnej weryfikacji akt sprawy i zatwierdzeniu planu pomocy przez osoby uprawnione.
- Tworzenie w Heliosie harmonogramów wypłat i realizacji świadczeń.
- Przekazywanie sporządzonych wydruków decyzji do podpisu Kierownika lub innej upoważnionej osobie.
- Prowadzenie rejestrów poszczególnych świadczeń z pomocy społecznej.
- Generowanie list świadczeń z pomocy społecznej oraz dokonywanie innych czynności związanych z przygotowaniem danych do wypłaty świadczeń.
- Składanie zapotrzebowania o środki na wypłatę świadczeń z pomocy społecznej na kolejny miesiąc.
- Sporządzanie dla zespołu ds. finansowo-księgowych przewidywanego, miesięcznego wykonania wydatków, wynikające z wydanych decyzji na zadania z zakresu pomocy społecznej, według klasyfikacji.
- Przetwarzanie danych w systemie informatycznym.
- Przygotowywanie do archiwizacji prowadzonej przez siebie dokumentacji.
- Weryfikacja prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów na zajmowanym stanowisku.
- Ścisła współpraca z zespołem ds. finansowo-księgowych w zakresie wpływających zwrotów świadczeń.
- Sporządzanie dla zespołu ds. finansowo-księgowych projektu budżetu na realizację zadań z pomocy społecznej.
- Niezwłoczne zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów technicznych związanych z procedurą wdrażania danych klientów lub ich modyfikacji w zakresie opracowywania i przyznawania świadczeń z pomocy społecznej.
4. Informacja o warunkach pracy
- Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie na I piętrze budynku.
- Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz z innymi urządzeniami biurowymi.
- Wymiar etatu: pełny etat.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni z praw publicznych,
- podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, a w przypadku wybranej osoby zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego,
- podpisaną klauzulę informacyjną stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, w formie umożliwiającej ich odczytanie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane własnoręcznie, opatrzone klauzurą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1781).”
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Ośrodku Pomocy Społecznej w Miechowie pok. Nr 5 (Dziennik podawczy) lub przesłać pocztą na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 32-200 Miechów, ul. Szpitalna 1 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem zwrotnym i dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Inspektor do spraw obsługi systemu operacyjnego i weryfikacji świadczeń Pomocy Społecznej”, w terminie do dnia 22 listopada 2021 r. do godz. 15.00.
Zgłoszenia przyjmowane będą codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Ośrodka tj. od 7:00 do 15:30.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty do Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie.
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.
Konkurs zostanie przeprowadzony w trzech etapach:
I – etap konkursu – sprawdzenie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów.
Złożone oferty będą badane pod katem kompletności i spełnienia wymagań formalnych niezbędnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze.
II – etap konkursu – pisemny test sprawdzający posiadaną wiedzę w zakresie zadań realizowanych na stanowisku Inspektora ds. obsługi systemu operacyjnego i weryfikacji świadczeń Pomocy Społecznej dla kandydatów spełniających wymagania formalne.
III – etap konkursu – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, którzy uzyskali co najmniej 50% pozytywnych odpowiedzi z testu.
Kandydatów zawiadamia się telefonicznie o terminie i miejscu drugiego i trzeciego etapu. Kandydaci składający dokumenty aplikacyjne proszeni są o podanie nr telefonu.
W miesiącu październiku 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Miechowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie.
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Miechowie
Robert Gądek
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie w związku z wzrastającym zapotrzebowaniem na usługi opiekuńcze dla osób starszych i niepełnosprawnych poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy w zawodzie
opiekunki środowiskowej
Mile widziane osoby posiadające prawo jazdy kat. B oraz dysponujące własnym samochodem. Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia.
- Wymagania preferowane:
- doświadczenie w pracy z osobami starszymi, niepełnosprawnymi lub wymagającymi opieki,
- dyplom w zawodzie opiekunka środowiskowa, opiekun osoby starszej oraz opiekun medyczny, lub zaświadczenie o ukończeniu kwalifikacyjnego kursu zawodowego w tych zawodach,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zawodu opiekunki środowiskowej,
- kurs pierwszej pomocy,
- empatia,
- asertywność,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność,
- zaangażowanie,
- prawo jazdy kat. B i własny samochód do dyspozycji,
- umiejętność pracy w zespole oraz pracy samodzielnej,
- wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy.
- Do zadań na ww. stanowisku należy między innymi:
- Zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, a w szczególności:
- utrzymywanie czystości w pomieszczeniach osoby wymagającej opieki,
- zmiana bielizny osobistej i pościelowej,
- zakup artykułów spożywczych i przemysłowych potrzebnych w gospodarstwie domowym za pieniądze podopiecznego,
- pomoc przy spożywaniu posiłków,
- pranie bielizny osobistej i pościelowej,
- przygotowanie i przynoszenie opału oraz palenie w piecu,
- wynoszenie nieczystości.
- Opieka higieniczno-sanitarna, a w szczególności:
- mycie i kąpiel podopiecznego,
- układanie chorego w łóżku,
- pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych,
- zapobieganiu powstawaniu odleżyn,
- sprawowanie opieki nad podopiecznym niedołężnym podczas wizyty u lekarza,
- wezwanie lekarza, pielęgniarki środowiskowej.
- Pielęgnacja zlecona przez lekarza.
- Pomoc w podtrzymywaniu psychofizycznej kondycji podopiecznego.
- Zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, a w szczególności:
- Zlecona praca świadczona będzie w miejscu zamieszkania klienta GOPS w Miechowie –– teren Gminy Miechów.
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny: (41) 382-11-61 lub 698-801-361
lub osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miechowie, ul. Szpitalna 1, 32-200 Miechów.
Osoba do kontaktu: Marzena Włosek.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ UL. SZPITALNA 1, 32-200 MIECHÓW OGŁASZA NABÓR DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH NA STANOWISKO PRACY
Pracownik socjalny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie ogłasza stały nabór kandydatów na opiekunów prawnych dla osób całkowicie ubezwłasnowolnionych i kuratorów dla osób częściowo ubezwłasnowolnionych
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji proszone są o składanie wymaganych dokumentów w kopercie opatrzonej dopiskiem „Kandydat na opiekuna prawnego/kuratora” na dzienniku podawczym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miechowie lub pocztą elektroniczną na poniższy adres mailowy tutejszego Ośrodka, w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miechowie
ul. Szpitalna 1, 32 – 200 Miechów
gops@gops.miechow.pl
Szczegółowych informacji na temat zadań opiekuna prawnego i kuratora oraz procesu rekrutacji kandydatów udziela osobom zainteresowanym Pani Barbara Górzyńska, tel. 41 382 11 62